Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

Peristiwa 11 September – Kebetulan atau Dirancang???

Saturday, April 3, 2010

Macam – macam teori dan konspirasi yang selalu kita dengar mengenai peristiwa ini. Kadang –kadang sukar untuk kita mempercayai ape yang sebenarnya berlaku. Tapi itulah realiti yang perlu kita hadam disebalik peristiwa yang penuh dengan PENIPUAN oleh PIHAK –PIHAK BARAT dan YAHUDI dalam menjayakan rancangan dan usaha mereka menindas umat Islam.

Di sini aku bukan hendak mencipta teori baru berkenaan peristiwa tersebut cuma hendak berkongsi informasi dan maklumat yang di perolehi daripada saudara seagama kita. Apa yang perlu anda lakukan hanyalah mengikut arahan di bawah ini:

1. Buka Microsoft Word.

2. Taipkan dalam huruf besar, Q33 NY...

(Q33 NY ni adalah nombor pesawat yang melanggar WTC pada 11 September)

3. Tukar saiz font itu kepada saiz 48 atau lebih besar lagi.

4. Highlightkan Q33 NY dan kemudian tukar kepada font WINGDINGS. Apa yang anda nampak?

Ya,apa yang akan anda nampak adalah seperti rajah dibawah ini. Sesungguhnya benda ni dah lama wujud tanpa sesiapa yang menjangkakannya. Kelihatan gambar sebuah Kapal Terbang melanggar WTC (menara berkembar tu) kemudian ada lambang tengkorak dan lambang Yahudi .

Q33 NY = Q33NY


ADAKAH INI CUMA SUATU KEBETULAN ATAU SESUATU YANG DIRANCANG??? APA SAHAJA PANDANGAN ANDA FIKIR –FIKIRKANLAH.

Wallahua’lam

P/s: Kalau nak faham lebih banyak mengenai KONSPIRASI mengenai YAHUDI ini boleh download video di youtube yang bertajuk "The Arrival" dan "Phase 3" (oleh Noeraga). Dalam video ini akan menerangkan bermacam - macam teori berkenaan Bangsa Yahudi ini (Freemanson, Illuminati & banyak lagi...) agar kita lebih memahami musuh yang sedang kita hadapi di zaman ini.

3 comments to Peristiwa 11 September – Kebetulan atau Dirancang???:

Anonymous said...

HAQEMI SAID :samada ia suatu kebetulan tau perancangan ,byk manusia yg dah menjadi mangsa...
bagus teori yg telah awk keluarkan tu..btulkan dlm al quran sendr sudah termaktub dek peristiwa 11 september.Maksudnyer segala yg tersurat n tersirat ade disebalik kejadian itu...Seleps peristiwa itu berturut2 peristiwa keganasan n teori2 barat yg baru thasil.

pSp said...

Yup,pernah dengar jugak berkenaan hal tue...cuma pembetulan sikit,nie bukan teori sy cuma kongsi drpd kawan2..TQ

Anonymous said...

HAQEMI SAID: ape yang kite saksikan detik skrg, wujudnyer pelbagai konspirasi cna cni yg tak pernah surut dek krn Islam masih belum menyembah bumi(target barat) selagi itulah usaha2 yg lg strategik,yg lagi cilik dilakukan, di sna ade pengeboman, dicna ade penyekatan hak asasi manusia, di cna pembunuhan beramai2, penahanan ulama2 islam n pejuang2 islam yg tak berdosa...ape yg dunia paparkn ari ini hyn secara lahiriah..cubalah disingkap n direnung strategi2 yg secara silent method umpamanye perang minda yg mane merupakan tunjang utama pergolakan dlm islam itu sendr..meskipun negara seperti kite tdk dijajah secara fizikal, namun hyn penjajahan melalui minda sudah mampu menunjukkan kite tewas..bila minda sudah rosak, maka pemikiran idealogi n cara perlakuan kite sama sekali bjauhan dgn fitrah..tgk pd pandangan dekat shj, berapa skrg revolusi pemodenan pakaian..drpd keadaan kembang yg menutup aurat kpd revolusi mencekik bdn, mendedah cna cni...apo nak di kato klu jua pereka2 yg menceburi bidang ini adalah anak didik dr universiti2 luar mdapat pendedahan barat..dr sudut media serangkai facebook jua, betapa minda manusia sudah di sistemkn..betapa penurunannyer skala produktiviti manusia sekiranyer aktvt seharian tak kira masa keje atau blaja bhadapan dgn perangkaian facebook..jauh disdut hati, bila perangkaian yg baik sekiranyer disalah guna, membawa pula kepada keciciran amanah yg perlu dipertanggungjawapkan..
Waalahu'alam

Saturday, April 3, 2010

Peristiwa 11 September – Kebetulan atau Dirancang???

Posted by pSp at 3:19 PM

Macam – macam teori dan konspirasi yang selalu kita dengar mengenai peristiwa ini. Kadang –kadang sukar untuk kita mempercayai ape yang sebenarnya berlaku. Tapi itulah realiti yang perlu kita hadam disebalik peristiwa yang penuh dengan PENIPUAN oleh PIHAK –PIHAK BARAT dan YAHUDI dalam menjayakan rancangan dan usaha mereka menindas umat Islam.

Di sini aku bukan hendak mencipta teori baru berkenaan peristiwa tersebut cuma hendak berkongsi informasi dan maklumat yang di perolehi daripada saudara seagama kita. Apa yang perlu anda lakukan hanyalah mengikut arahan di bawah ini:

1. Buka Microsoft Word.

2. Taipkan dalam huruf besar, Q33 NY...

(Q33 NY ni adalah nombor pesawat yang melanggar WTC pada 11 September)

3. Tukar saiz font itu kepada saiz 48 atau lebih besar lagi.

4. Highlightkan Q33 NY dan kemudian tukar kepada font WINGDINGS. Apa yang anda nampak?

Ya,apa yang akan anda nampak adalah seperti rajah dibawah ini. Sesungguhnya benda ni dah lama wujud tanpa sesiapa yang menjangkakannya. Kelihatan gambar sebuah Kapal Terbang melanggar WTC (menara berkembar tu) kemudian ada lambang tengkorak dan lambang Yahudi .

Q33 NY = Q33NY


ADAKAH INI CUMA SUATU KEBETULAN ATAU SESUATU YANG DIRANCANG??? APA SAHAJA PANDANGAN ANDA FIKIR –FIKIRKANLAH.

Wallahua’lam

P/s: Kalau nak faham lebih banyak mengenai KONSPIRASI mengenai YAHUDI ini boleh download video di youtube yang bertajuk "The Arrival" dan "Phase 3" (oleh Noeraga). Dalam video ini akan menerangkan bermacam - macam teori berkenaan Bangsa Yahudi ini (Freemanson, Illuminati & banyak lagi...) agar kita lebih memahami musuh yang sedang kita hadapi di zaman ini.

3 comments

Anonymous said...

HAQEMI SAID :samada ia suatu kebetulan tau perancangan ,byk manusia yg dah menjadi mangsa...
bagus teori yg telah awk keluarkan tu..btulkan dlm al quran sendr sudah termaktub dek peristiwa 11 september.Maksudnyer segala yg tersurat n tersirat ade disebalik kejadian itu...Seleps peristiwa itu berturut2 peristiwa keganasan n teori2 barat yg baru thasil.

pSp on Apr 3, 2010, 4:19:00 PM said...

Yup,pernah dengar jugak berkenaan hal tue...cuma pembetulan sikit,nie bukan teori sy cuma kongsi drpd kawan2..TQ

Anonymous said...

HAQEMI SAID: ape yang kite saksikan detik skrg, wujudnyer pelbagai konspirasi cna cni yg tak pernah surut dek krn Islam masih belum menyembah bumi(target barat) selagi itulah usaha2 yg lg strategik,yg lagi cilik dilakukan, di sna ade pengeboman, dicna ade penyekatan hak asasi manusia, di cna pembunuhan beramai2, penahanan ulama2 islam n pejuang2 islam yg tak berdosa...ape yg dunia paparkn ari ini hyn secara lahiriah..cubalah disingkap n direnung strategi2 yg secara silent method umpamanye perang minda yg mane merupakan tunjang utama pergolakan dlm islam itu sendr..meskipun negara seperti kite tdk dijajah secara fizikal, namun hyn penjajahan melalui minda sudah mampu menunjukkan kite tewas..bila minda sudah rosak, maka pemikiran idealogi n cara perlakuan kite sama sekali bjauhan dgn fitrah..tgk pd pandangan dekat shj, berapa skrg revolusi pemodenan pakaian..drpd keadaan kembang yg menutup aurat kpd revolusi mencekik bdn, mendedah cna cni...apo nak di kato klu jua pereka2 yg menceburi bidang ini adalah anak didik dr universiti2 luar mdapat pendedahan barat..dr sudut media serangkai facebook jua, betapa minda manusia sudah di sistemkn..betapa penurunannyer skala produktiviti manusia sekiranyer aktvt seharian tak kira masa keje atau blaja bhadapan dgn perangkaian facebook..jauh disdut hati, bila perangkaian yg baik sekiranyer disalah guna, membawa pula kepada keciciran amanah yg perlu dipertanggungjawapkan..
Waalahu'alam